Benarkah apa yang diceritakan ni atau sekadar ‘fake story’ kalau dilihat sebelum ini kami di Gosip Malaysia pernah menulis ‘Mahu elak fitnah Zizan Razak Bakal Berkahwin Jun ini‘ mungkin juga sebab kes ni menjadi kan Emma Maembong kelihatan begitu terkesan dengan gosip ini setelah artikel ‘Kamal Adli Nyatakan Kesedihan yang dialami Emma Maembong‘ namun Zizan tetap menafikan yang beliau ‘Menafikan Bernikah Jun Ini‘ tapi ianya seakan-akan terjawab setelah pelbagai andaian dan kupasan terbaru dari portal akhbar tempatan menyatakan Zizan Razak telah bertunang pada hari rabu yang lepas, pening juga cerita.. ada juga beberapa jam yang lepas penulis cuba menghubungi manager Zizan Razak mengenai kisah pertunangan Si Zizan ni, tapi tiada jawapan balas yang diterima dari pihak Zizan Razak. Sekiranya benarlah Zizan Razak telah bertunang kami di sini serta peminat-peminat sudah tentunya ingin mengucapkan Tahniah buat Zizan Razak. Apapun kita akan menunggu cerita ini dari mulut Zizan sendiri, kenapa harus disorokkan perkara yang baik. Kan…
Namun menurut sumber portal akhbar tempatan itu mengatakan Zizan Razak telah menghantar rombongan merisik pada rabu minggu lalu dan gadis bertuah itu adalah dari orang sekampungnya di Terengganu. Gadis bertuah itu berumur 24 tahun dan namanya Nor Edura Diyana Hisham dan menuntut di Universiti dalam bidang perakaunan. Menurut portal itu lagi Emma pernah juga keluar dan mengenali tunangan Zizan ni kerana Zizan pernah memperkenalkan tunangannya ini sebagai peminat Emma Maembong dan menganggap Nor Edura ni sebagai orang ketiga yang menyebabkan kisah percintaan Emma Maembong terbengkalai ditengah jalan. Tapi penulis pernah menulis yang zizan menyatakan yang perempuan yang diambil gambarnya di kedai kopi bersama keluarganya itu adalah kekasih abangnya melalui artikel ‘Dia Bukan Bakal Isteri Saya‘ seperti yang digembar-gemburkan ini apakah kami disini lebih cepat meng update atau ketinggalan selangkah. Dah naik pening juga dengan cerita ni. Harapnya selepas ini Zizan akan membuat kenyataan yang benar mengenai isu yang maha kelam kabut ini, maklumlah peminat diluar sedang berteka teki lagi. 
Mungkin bagi pandangan penulis Zizan perlu berahsia bagi mengelakkan kontroversi, apapun penulis berharap semoga rezeki yang melimpah ruah buat Zizan dan Keluarga. Hilangkan tekanan elakkan kontroversi hanya di Gosip Malaysia.
Sumber olahan dipetik dari Hmetro

Post a Comment

 
Top